۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

زخوشتن شروع کنیم

بنام اوکه تنها یار ووفادار منست ومن هم جزءخیلی از بی وفایان به او
به امید روزی که من وتو ،اول من بعد اگه تو هم خواستی چونکه من قیم  تو نیستم که بازور وادارت کنم ولی میتوانم خودم را مقید کنم که تغییر کنم تغییری برای آبادی وطنم وساختن آن،زخویش شروع کنم ونه اینکه بگویم چونکه دیگران درست انجام نمیدهند من هم چنین باشم مسئول بودن سخت است باید خشت،خشت این بنا را درست قرار دهیم و اگر خشت خودم را درست قرار دهم ودیگران راهم تشویق کنم وببینند آنکه تشویق میکند خود درستکار است آنها هم ترغیب میشوند وتمامی خشتها درست روی هم قرار میگیرند و خانمان آباد میشود .
ما همیشه عادت داشته ایم که کاستیها را متوجه دیگران کنیم وهمیشه خواهان آن هستیم که دیگران رفتارشان را تغییر دهندغافل از اینکه تغییر از خویش شروع میشودتغییری از درون برای ساختن بیرون
"کلکم راع و کلکم مسئولا عن الرعیتة"

۱۶ نظر:

بارون خانوم گفت...

سلام
میدونی مطلبت من رو یاد چی انداخت...
یاد داستان کودکی که پدرش برای رهایی از دست او صفحه ای از روزنامه که تصویر جهانی بر آن است تکه پاره میکند تا کودک با کامل کردن پازل جهان چند ساعتی مشغول شود،اما چند دقیقه ای نمیگذرد که کودک با تصویر کامل شده جهان باز میگردد،پدر تعجب میکند و کودک پشت صفحه را نشان میدهد...
تصویر پشت صفحه ،تصویر یک انسان است.

ممنون از تبریکتون

م‍ژده گفت...

خوشحالم كه دوستي مثل شما دارم.لينك شدي.
به اميد آزادي

محمد گفت...

که گفته اند از ماست که بر ماست و واقعا خودآگاهی و خودسازی یعنی برقراری بنای زندگی

امیر اشکان (گفتار سرخ ) گفت...

سلام
دوست خوبم اگر هرکس با خودسازی شروع میکرد آن گاه هیچ یک از نابسامانیهای دنیای امروز وجود نداشت

ما پيروزيم گفت...

salam. manam khoshal misham tabadole link dashte bashim!
man shoma ro ba esme agahi link kardam shoma ham mano ba esme sabzing link konid tnx
http://www.sabzing.rozblog.com/

ساحل نشين گفت...

بزرگترين سفرها فقط با يك قدم آغاز مي شه...

abadansabz@yahoo.com گفت...

با درود به شما.
لینک شما اصلاح شد .
به امید آزادی.

انجمن علمي فناوري اطلاعات گفت...

سلام دوست عزیز !
ممنون از اینکه خبر دادین .لینکتون رو اصلاح کردم .
جامعه سبز : azar-ia.mihanblog.com

رضا رئیسی گفت...

سلام. از مطالب درخور شما لذت بردم . لینک بفرمائید خبر بدهید لینک کنم . موفق باشید

سينا برادران گفت...

هان اي پسر عمو من و تو از يك ريشه ايم!
با درود فراوان!
افتخار بزرگي است با فرهيختگان آشنايي.
شما را به مهر به دلم پيوند دادم و نشانش بر تارنايم گذاشتم.
شما هم اگر مايل بوديد اين چنين كنيد.

علي گفت...

سلام به دوست عزيزم.لينك شمااصلاح شد.موفق باشي و پايدار

Unknown گفت...

سلام
اصلاح شد...
به امید ازادی سبز...

طلوع سبز 88 - محسن گفت...

سلام ادرس جديد و بدون فيلتر طلوع سبز 88
لطفا اصلاح كنيد لينك شما ثبت شد :
www.21tolouesabze88.blogsky.com

رضا رئیسی گفت...

لینک شدی عزیز . خوب مینویسی فقط جسارتا دوری از افراط و تفریط را هم لحاظ کن . درست است که دلی پر داریم اما آرامش و سلوک به نتیجه دلخواه و ماندنی میرساندمان .پاینده باشی

سمن گفت...

سلام.
آپم.اگه بیای خوشحال میشم.

سمن گفت...

سلام.
چشم...درستش کردم.